Stjärnfallet är jag, och du är himlen jag föll från.



Dagen började med att jag blev tömd på blod på hemmet. Trevligt. Gick upp en och en halv timme tidigare bara för de. Inte lika trevligt.

Efter skolan åkte jag hem till mormor. Vi drack kaffe i rosa fina kaffe koppar och åt kakor på blåa och vita assieter. Jag skrev hennes bankgiro och vi pratade om de förskräkliga husen som byggs framför hennes. Hon har de mest fantastiska föremål som en mormor ska ha. Saker som datera tidigare än 1900-talet. Jag skulle vilja bo som hon gör.

Åt middag ute med mamma och skrev sedan en jurudik uppgift. Ska egentligen ringa Gustaf men jag är för trött. Han får förlåta mig och så ringer jag imorgon istället.

sov så gott.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0