Leave the rest unspoken, leave it unspoken.


tagen av moi idag.

Egentligen borde jag säga ich, jag har ju slutat på franska och börjat på tyska. Hahaha, vem hade någonsin kunnat anat det. Idag så så shoppade jag med baba, köpte väldigt fina saker. Sedan gick jag ut och fotade, bilden ovan är en bild jag tog. Fick väldigt många bra. 

Nu sitter jag helt slut i soffan och har sett I skuggan av san siro på tvåan. Boken läste jag precis när den kom ut men flyg och far, den var inte bra. Glimmrande, jag fick till ett litet rim bara sådär. Haha! Har hittat ett nytt bra band och en fantastisk låt med en sjuk video till.
http://www.youtube.com/watch?v=zAfEvvnzlwQ

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0