With an old love letter,

Veckan har innehålligt tidiga mornar och alltför sena kvällar. Tysk turk club och världens godaste kina take out. En second hand shop som slår allt jag någonsin varit inne i. Dans både inomhus och ute i regn. Berlins konstnärskvarter och det trevligaste caféet i Düsseldorf med den intressantaste servitören jag sent kommer glömma. En olidligt jobbig rödhårig häxa och mamma magnus som blivit människa. Har inte återhämtat mig än. Är så trött att det inte är roligt längre. Har fixat och trixat i mitt rum idag. Ser nu ut som ett stort collage. Bilder på fina väner och främlingar.


Veckans finaste bild. Tagen av Hax och Eddie är modell. Haha.

xx

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

jaha så nu börjas det igen! :P



i've missed you <333333 welcome back :) <3

2010-05-10 @ 20:38:37
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0