The fire in your heart is out.

Förlåt för min dåliga uppdatering. Igår så kom Dr. S hem till mig för lite franska och efter det drog vi till den nyöppnade Beyond retro. Där var vi i typ två timmar. Dr.S testade sjukt många kalasbyxor, Haha. Jag kom därifrån med två fin fina klänningar. Sen gick vi mot slussen på hornsgatan. Hittade ett nytt café som heter Momartre typ. De rekomenderar vi, man ska sitta i rummet innanför. Mycket mysigt. Väldigt gott kaffe och affe bröd. Gå dit!

Nu så har jag precis vaknat och funderar på om jag ska ringa Iza eller Agnes. Jag funderade ett tag på om jag ska till en utförsäljning men vet inte om jag orkar. Vill går på bio.

vi pratar mer sen.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0