O.C.D.

God kväll. Fick ett ryck och skrubbade båda badrummen och mitt rum för ca 2 timmar sen. Nu glänser de. Jag vet inte vad de är med mig men jag blir fulkomligt galen om det är för skräpigt i badrummen, köket, hallen och vardagsrummet men inte mitt rum. Dock så får jag ibland en spasm som gör ordning rummet men jag har inte samma behov av att det ska vara fint och städat som de andra rummen. Hmmm.... Jag tar mig en funderare på det. Nu när jag städat klart så har jag gjort en kopp te och ska se ett avsnitt av Criminal minds innan jag går och lägger mig. Vi får se om vi ses.

xx

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

vilket underligt ryck! jag brukar mer städa rummet varje dag ^^

2010-05-26 @ 22:30:37
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0