Why do I try?

Hallå! Kom hem ca kvart i 10. Orkade inte blogga när jag vaknade. Jag drog bara på mig mina kläder och drog ut. Fick ngr riktigt bra foton. Jag fotar close-up för er som inte vet. Alltså jag zoomar in på obetydliga objekt för omvärlden och gör ngt fantastikt med det! Haha. Var ute i ngr timmar. Men vid nio tiden så börjar det bli folk på gatorna och ljuset blir för ljust. Man ska egentligen gå ut i gryningen men det gör jag på loven. Orkar inte nu. Ni får se lite bilder senare. Nu så fixar jag dem i Corel Paint shop pro photo 2x. De är det bästa programet enligt mig. Fotoshop är inte lika bra. Detta program är grymt. Ladda ner det om ni kan, eller köp det. Jag har en laptop som är special gjord för just foto/design. Så programet fanns redan på min dator.
Vi hörs senare!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0