You don't have a baby.

Jag har haft en rolig kväll. Vi sitter på  vår altan och och helt plötsligt så utbryter min mamma, vad gör vår granne? Då tittar vi alla ut på vår vik och ser vår granne från andra sidan viken ro, varför ror han? Men inte nog med att han ror, utan han ror åt fel . Båten är vänd åt fel håll. Va fan. Vi skrattade så högt att an hörde och vände båten rätt. Då gick det snabbare kan jag säga. Hahaha, vilket jävla tard.

Jag sätter på comedy central och då är Eddie Ifft på. Han är hysterisk rolig. Jag skrattar så nu har jag typ fått en åkomma som gör jävligt ont. Det känns som om jag har glasfibrer som skär sönder mina lungor och innan dömmet i mig.

Det bästa han sa var, Du vill inte ha diarre och ha på dig en våtdräkt där blixtlåset är sönder. Det är ju helt fantastisk. HAHAHAHAHAHA!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0