When You're Strange.



God kväll. Jag har haft en bra dag idag. Baba och jag tog oss ut på eftermiddagen. Strossade runt och tittade på en väldigt fin väska jag ska köpa. Sen på kvällen så gick vi ut och åt för att sedan bege oss till Filmbiografen Saga på Kungsgatan. Där såg vi Filmen When You're Strange som handlar om ett av min babas och mitt favorit band. Nämligen The Doors, och speciellt deras fantastiske front figur Jim Morrison. Ni måste gå och se den! Fullkomligt fantastisk. Specielt om man är ett The Doors fan.

Nu så sitte vi i sffan och baba tittar slutet på fotbollen och jag tänkte försöka hitta Ingen kom ner på nätet. Annars så får jag väll gå och hyra den.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0