Dance, Dance, Dance To The Radio.

God eftermiddag. Hur är det med er? Själv så är det bra. Eddie sov här inatt. Mycket trevligt. Igår gick jag, baba och min syster på bio. Vi såg eclipse. Den var helt hysteriskt rolig. Det fannsså många töntiga scener då jag önskade att jag bara kunde försvinna. Haha. Sen på kvällen så gick jag för att träffa Eddie. Vi träffades på odenplan och därifrån tog vi första bästa buss. Fyran kom först och vi gick av vid Hornstull. Vi gick till Skinnis (?) Det var fösta gången jag var där. Vi satt ett tag och pratade innan vi gick mot montelius stigen. Det finns en park där som vi gick upp i och då träffade Eddie lite kompisar som nu även är mina kompisar. Väldigt kul. Sen sent på natten efter allsång, långa samtal om Musik och ett framträdande av Eddie satte vi oss i en taxi hem till mig. En väldigt lyckad kväll!







Riktigt sunkiga bilder.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0