Sorry...

Hallå Boggen! jag är så otroligt hemskt ledsen av min otroligt dåliga uppdatering. Men när vi komm upp till åre i lördags kväll så var jag helt slut. Orkade inte sparka upp datorn. Men resan upp hit gick bra. Har bara varit hemma idag, mitt knä funkar ju inte :(
Igår kväll så hittade jag en bok här uppe. Andreas Carlssons "Live to Win". Läste ut den idag. Den var faktiskt ganska bra. Lite små töntig ibland men värd att läsa.
Ikväll vid sjutiden kom min bonus syster upp med flyg. Trevligt Trevligt. Äntligen lite normalt sällskap. Hehe.
Hon skulle helt seriöst vara den perfekta flikvännen, ur ett killes perspektiv alltså. Hon är sporting, Gillar att titta på sport och är kunning om sport. Ganska så tipp topp.

Nu så ska jag lägga mig och läsa en deckare ifrån 1800-talet. Ha en fortsatt trevlig kväll alla vackra människor.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0