Nu räcker det.

Ni kommer fan inte tro vad jag har att berätta. Helt seriöst så vill ngn straffa mig. Idag på Gymnastiken så åker vi skridskor. jag ramlar. slår knät i isen och får hela min kropps tyngd på knät. Satan. Jag sätter mig vid sidan och täker att det går säkert över. icke. Min lärare får bära mig till en taxi som ska ta mig hem. väl hemma så kommer min pappa och kör mig till Astrid Lindgren. där sitter vi i 4 timmar. röntgas och skit. tillslut får vi beskedet. "inte sporta förens smärtan är over, det kan ta upp till 3 veckor". jävla helvete, på lördag drar jag till åre. och då kan jag inte åka skider. är så jävla satans sur. hur mkt otur kan man ha?

Dock en bra sak har hänt idag. Jag ska få tandställning! Är så jävla glad!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0