Greasy....?

God kväll. Haft en ganska så sweet dag idag. hade EN lektion! trodde jag hade två men icke. jätte skönt. kom hem för ca en timme sen. har varit på min dans. Vi fick vårat manus. vi ska göra Grease, men av copywrite skäl får den inte heta Grease, utan vi har döpt om den till Greasy... Jag vet, vi fick samma reaktion. Fettigt. Men vad ska man göra? Nothing.
Jag har även kommit på vad jag ska skriva om på geografin. Ligger ca två veckor efter alla andra. Bra gjort av mig.
Detta kommunaltrafiks problem stör mig allt mer och mer. fick vänta 40 minuter på min tunnelbana. jag bor mitt i stan. Helt sjukt!

  
Tre fina bilder till på kungen. Han är så bra.
God natt.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0