Ehm...Det är döda djur bakom dig.

DÖÖÖÖÖÖD. Jag är typ sjuk :( Låter som en kratta och är jätte trött. just nu sitter hela klassen i datasal 1 och skriver uppsats. DÖÖÖÖÖÖD.  jag låste mitt inlägg jag skrev igår kväll nu och inser att det var sjukt osammanhängande. Hehe. sry.
Jag har upptäckt en stor sak idag, min kära vän Hax lyssnar på Jeff buckley! Galet, hon steg nu i mina ögon. Haha. Hans musik blir bara bättre och bättre var dag som går.

Amanda K. fyller år idag! GRATTIS BABE! Men tydligen tycker hon inte om att fylla år. konstigt va? Men fira ska vi i alla fall. Imorgon drar hela rama skolan till romme alpin. WIIIIIIII! Är sjukt taggad, åker även om min hälsa blir sämre. För skidor är fan det bästa som finns.

Nu ska jag skriva på min uppsats om tropiska cykloner.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0