Ryktet började gå om en själaätare.

Ikväll så har jag tittat på X men. Min favorit. Men även The Basketball Diaries. En väldigt bra film av Jim Caroll. Självbiografisk. Med Leonardo Dicaprio som huvudroll. Handlar om Caroll som ung och hans kamp mot droger och prostution. Den är numera en favorit. En sak jag gillade väldit mycket med den är att Dicaprio inte var så pretty. Det finns tyvärr ingen synonym på svenskan. Söt funkar inte. Ni får leva med pretty.

Men tidigare på kvällen ringde min vackra eF som är på wow. Hon var och såg Håkan. Jag fick höra en halv låt cirkus och dog lite. Jag satt och snyftade medans hon sa att hon dansade för mig.



Imorgon så ska jag och baba på amerkansk fotboll.

xx

Kommentarer
Postat av: Sof

Han är alltid lika snygg. Min fästman.

Du är alltid lika snygg. Min fästmö.

2010-08-15 @ 19:57:58
URL: http://eftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0