Ett spontant tåg som tar mig precis vart jag vill.


Bild:eF

Nu så inväntar jag en lång natt. Sova är något folk tar för givet. Bara för två nätter sedan så låg jag och grät för jag ville så gärna sova men Nej! Det ville inte någon annan. Varför ska allt dumt hända mig? Just nu orkar jag inte med denna värld. Jag vill ta upp kameran och fota Hax hemma hos hennes mamma, i hennes rum. Hör du det Hax? Vad sägs om nästa lördag? Du är numera uppbokad. 

Jag hatar mitt liv lite just nu. Har skrivit till trevliga själar på facebook om sammanstötningar nästa vecka. Imorgon så vill jag sitta på café och dricka svart kaffe, skriva mörka rader i min svarta bok. Ha på mig svarta kläder och vara allmänt djup.

sov om ni kan.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0