Wake up.

Hallå! Baby J är tillbaka. Är hemma hos mamma med tjejerna. Ni har ju fått ett antal gästbloggare under natten. Min laptop har fått virus. Min stationära är konstig. Så jag ber om förlåtelse om det kommer bli lite dålig uppdatering den närmaste tiden. Men jag ska göra mitt bästa. Kl halv 7 imorse när Dr. S och Fabulous eF drog ut på promenad somnade Jag och spicy Nic. Jag vet, grymt fail men vi var så trött. Sen när vi vaknade var Dr. S och Fabulous eF inte tillbaka, Självklart ringde vi och då satt dom hemma hos Dr. S och såg på mamma mia, för andra gången den morgonen. Haha! Nu ska vi dra oss härifrån. Jag ska hem till baba och göra om lite i mitt rum. Dr. S ska hem och ladda upp bilderna ifrån igår. Spicy Nic ska sova och Fabulous eF försvann för ett tag sen.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0