Standing on rooftops.

Hallå! Hur har eran dag varit? Själv så mötte jag upp fina eF och Nic under svampen kl ett och då tog vi oss till Sturekatten. Ett av Sthlms mysigaste ställen enligt mig. Därefter drog vi till söder och shoppade second hand och gled runt. Vi hade jättekul inne på beyond retro där vi testade halva butiken och köpte klänningar så plånboken blev tom. Haha! Sen gick vi till string. Sthlms mest omysiga café. Ingen av oss gillar stället men vi ville sitta ner så vad gör man? Bredvid oss satt Lars Winnerbäck och spelade dam, bara det var värt att sitta där.






eF fick en impuls och ville byta om till balklänning mitt på gatan.

Våran trevliga dag.

xx


Kommentarer
Postat av: Fanny.

Min farmor slog ihop händerna och brast ut i ett glatt skri när hon såg klänningen. Den är fiiiin!

2010-04-11 @ 17:09:41
URL: http://kassaapparat.blogspot.com
Postat av: Baby J

vad underbart!

2010-04-11 @ 18:04:54
URL: http://psychothorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0