Det är som att titta i en spegel.

Jag önskar att jag hade varit ung på 70 talet. Allt verkade så mycket lättare då. Alla mina idoler levde då. Nu är nästan alla döda. Live fast, die young. Det är mottot jag lever efter men sammtidigt ska jag aldrig dö. En udda blandning. Jag ska alltid minnas, alltid vara ung. Aldrig dö men aldrig bli gammal. Jag skall aldrig bli vanlig. Alltid vara mig själv och aldrig lysnna på andra.  

Bilder: Två av mina stora idoler. Båda hjältar. Båda ban brytare. Båda ostoppbara. Båda döda.


The throne of time
Is a kingly thing
From whence you know
We all do begin
And dressed as you are girl
In your fashions of fate
Baby it's too late

Shallow all the actions
Of the children of men
Fogged was their vision
Since the ages began
And lost like a lion
In the canyons of smoke
Girl it's no joke.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0