Cut out your heart and smile when you do it.





Jag är ju för fantastisk. Ett ord som Paulina använder flitigt. Jag gillar det. Träffade Eddie ikväll. Vi gick på söder, köpte kaffe och satte oss i vitan. Väldigt trevligt sedan gick vi därifrån till humlan. Sedan skjildes vi åt. Vilken underbar människa det är. Jag älskar henne så mycket.

Igår så tog jag fram en av mina många sago böcker. Jag började läsa, och läsa, och läsa. Jag avslutade kvällen med skönheten och odjuret. Äkta kärlek. Varför finns inte det. Jag önskar att livet var lite mer som i sagor.

sov gott.

xx

Kommentarer
Postat av: hax

ÄLSKA!!!! GALET, vilka härliga glasses baby!

vi ses imorgon för foto. pusssss

2010-09-09 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0