I know it can be scary.

God eftermiddag. Jag är fast på landet.  Ågår somnade jag tidigt och imorse gick jag upp för att baka. Har nu lyssnat till Lugna favoriter i några timmar men det hör lixom till baka på landet. För tio minuter sedan öste regnet ner och jag blev lite glad inombords men nu skiner solen. Jaha, då var den eftermiddagen förstörd. Min syster åker bort ikväll så vid frukosten tar hon fram ett paket och säger "Glad morsdag mamma". Fuck! Imorgon är det morsdag och min syster kände att hon inte ville säga ngt till mig så nu är jag utan ngn present. Inte bra. Och sa jag att jag är fast på landet med en timme till närmaste civilisation? Jävla satan. Nu sitter jag fan i skiten.









Jag känner lite blandade kännslor just nu.

xx

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej..



såg att du gillade kenzas klänning från aids collection. Ville bara tipsa om att den fins på tradera



Mvh



Angelica

2010-05-29 @ 14:18:19
Postat av: Julia

HejHej hur mår du idag? =)

Kram//Julia

2010-05-29 @ 15:21:17
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0