Sweet jesus.

Den senaste timmen har inte varit bra för mig. Mina tänder värker, mina ben kliar och min dator krachade. Jävla helvete! Nu så har jag fått igång den men. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAG SKUKLLE VILJA SLÅ NGT RIKTIGT HÅRT! Fan v allt suger just nu. Men, precis så spelades Jeff Buckleys version av Hallelujah. Då blev det lite bättre. Jag är typ den enda i hela världen som fortfarande tycker den låten är bra. Självklart är den uttjatad men, Fy fan vad han gjorde den bra. Jag är ju ett big fan av original mannen Leonard Cohen men jeff tar låten högre. Han lyfter låten om jag får säga så. Nu så orkar jag inte ladda upp bilder till er. Ni får imorgon.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0