Push me away.

Jag sitter och lyssnar sammt tittar på bra musikvideos. Jag älskar Hurts video till Wonderful Life. Väldigt bra men den slår inte better then love. Även You me at six video till stay with me är bra, Jag gillar låten också. Always a first! En annan bra låt är I felt stupid med The Drums. Väldigt bra låt. H-h-h-h-heart.

Pendulum är ju ett väldigt bra band också. Nya låten Witchcraft slår nästan Watercolour. Båda videorna är grymma. Såg precis The Pretty Reckless nya video på tv. Till låten Miss Nothing. Intressant. Vet inte riktigt om jag gillar den dock.



http://www.youtube.com/watch?v=ZK4qgveLlTE

En länk till en bra musikvideo och fantastisk låt.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0