Outside the sun is shining, Heaven ain't far away.

God morgon. Jag vaknade upp med en stel nacke idag. Inte så skönt. Men igår kväll var spårat. Så jävla kul. Börjar med att vi kommer till ön och blir fotograferade och får Champagne. Vi minglar i typ en och en halv timme. Sedan välkommstal av värdinnan. Vi får slå oss ner till bord. Bla bla bla. Middagen avklarad, jag och min syster träffar några killar som är väldigt trevliga. Vi är med dem hela kvällen, dricker mer champagne och dansar som galningar. De gör alla. Så sjukt kul.

Vi dansade tills halv fyra, men då gav fötterna upp. Jag hade på mig väldigt höga obekväma skor. Mina fötter är forrtfarande svullna. Haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0