I will make it easy for you.

Sova in my ass. Jaha, Vad gör ni en natt som denna? Själv lyssnar jag på Grizzly bear. Har köpt prosa av Patti Smith, Riktigt bra faktiskt. Några vänner till familjen sa till mig när de fick höra om mina insomnia problem att jag skulle "inte tänka på någonting. Lämna huvudet blankt". Självklart hade de alla upplevt samma problem och att jag bara skulle sluta tänka.

Up yours tänkte jag. I helvete att ni har varit med om detta. Sluta tänka. De måste verkligen inte känna mig. För de som faktiskt känner mig vet att det är omöjligt att få min hjärna att sluta spinna.

Man känner sig så hjälplös. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan inte få en sekunds vila.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0