Love Sucks.

Kärlek suger verkligen. Jag hatar puttinutt gull, bäbis prat och all shit som kärlek medför. Ingen kärlek håller för alltid, det är en fin tanke men ren och skär BS! nu låter det som om ngn kille precis dumpat mig men så är icke fallet. Jag bara avskyr kärlek. Vem bryr sig om det är en fin känsla för ngr månader eller år. det kommer ta slut en dag. Och då gör det ont i själen. Jävla skit snack. Det är en illusion. Det är ett idiotiskt påhit av männskligheten. Jag undrar verkligen hur dumma människor är när de säger att de blir lyckliga av kärlek. Va fan. Man blir inte mer lycklig av att man har en känsla som sedan kommer försvinna. Då blir man bara ett mer vrak än innan man hittade "kärleken". Men ingen tycks lära sig av sina misstag. De leter efter den "rätta". Det finns inge "rätta". Det finns folk man tycker om och trivs med. Sedan finns det människor man inte går ihop med. Sluta umgås med sånna som du inte tycker om. Punkt. Svårare en så är det inte. Sluta vänta på ngt som kanske inte händer. Du kanske inte hittar din "rätta". Lev livet istället. Man vet aldrig när allt detta kan ta slut. Man kan tappa mobilen på tågspåret och när man ska hämta mobilen kommer tåget. Du kan dö när som helst. Jag förstår inte varför folk är så rädda. BÖRJA LEVA! Nu låter jag som en överspeedad Anna Skiper men vem f*n bryr sig? Ibland behöver vi en spark i baken.

Bild: Flickr.com

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0