Baby do you know what thats worth?

Idag har det varit en bra dag. Sov ganska länge. Städade och sedan vid halv sex så gick jag för att möta upp några nyfunna klasskamrater. Väldigt roligt. Vi gick och köpte pizza, Sedan satt vi i mitt vardagsrum. Pratade och lyssnade på musik. Det var länge sedan som jag skrattade så mycket.

Tittade väldigt mycket på olika Travis Wall koregrafier(?) idag. Han är helt fantastisk. Hur han förmedlar sina kännslor till steg som förvandlas till den mest kännslosamma dans är otroligt. Jag sitter med ett tryck över bröstet ena sekunden och sedan så rinner tårar ner för kinden. Man vill bara ha mer.

Sov gott.

xx

Kommentarer
Postat av: guldhugo

Idag har det varit en bra dag. Sov ganska länge. Städade och sedan vid klockan halv 6 så gick jag för att möta upp några nyfunna klasskamrater. Väldigt roligt. Vi gick och köpte pizza, Sedan satt vi i mitt vardagsrum. Pratade och lyssnade på musik. Det var länge sedan jag skrattade så mycket.



Tittade väldigt mycket på olika Travis Wall KOREOGRAFIER** idag. Han är helt fantastisk. Hur han förmedlar sina känslor till steg som förvandlas till den mest känslosamma dans är otroligt. Jag sitter med ett tryck över bröstet ena sekunden och sedan så rinner tårar ner för kinden. Man vill bara ha mer.



Sov gott.

2010-09-06 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0