I feel so lost, but what can I do?

Jag har haft den senaste tiden mycket att göra. Har varit otroligt stressad och sovit dåligt. Det är inte en toppen kombination. Jag har kommit på mig själv såhär i efterhand med att jag vid de två senaste gångerna jag duschat tänkt. "Nu så är det nog, det räcker nu. Jag är redo, jag kan dö nu."
Jag har satt mig ned av ren trötthet, vridit på värmen så mycket att min hud brännts. Suttit i fosterställning och har inte orkat resa mig. Nu så får det vara nog men vad ska jag göra?

Middagen var jätte trevlig. Och nu ser jag på en live session med Hurts. Så bra. Imorgon är det skolan igen. Hade prov idag, jag började gråta och insåg hur dålig jag är. Men snart helg. Kommer bli en av de bästa helger på länge. Jag lever för de just nu.

Sov gott.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0