Ohh man.

God natt, nu så beger jag mig till sängkammaren min. Är väldigt trött. Har tittat på dans koregrafier (?) på youtube. Det finns så många väldigt fina. Jag har hittat några riktigt bra från SYTYCD. Man kan inge annat än älska dem. Jag önskar att inom sin tid jag kommer bli en så bra dansare. Jag har även funnit en ytterst bra låt ikväll To build a home med The Cinematic Orchestra. Kolla upp denna låt. Tänk om man kunde få göra en aldeles underbar par koregrafi till den låten. Aaahhhh....

Sov gott. Dröm Drömmar om din fina framtid.

xx

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

2 dummer :P resten är all mine ;) <3

2010-05-17 @ 07:05:54
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0