You will have your bloody pie!

God kväll. Ska snart sätta mig till bords för middag. Efter skolan idag så gick jag och Eddie till stadsbiblioteket och jag lånade en bok om psykiskasjukdomar. Ngt som jag tycker är väldigt intressant. Efter det så var vi på varenda Hm i hela sthlm för att köpa ett par svarta prickiga strumpbyxor åt mig som självklart bara fanns i blått. Vi åt mc två gånger idag och jag känner mig otroligt tjock.

Fick även reda på att nästa onsdag då jag sätter i min tandställing så är det även dans i blåhallen för niorna. Kul. Jag kommer vara totalt nerdrogad. I like.

Mmmmm...

xx

Kommentarer
Postat av: Eddie

hahahah dansen kommer bli mycket rolig tror ja :P

va mysigt det va i da!

I love you darling.

2010-03-24 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0