Run Away.





Bilder: Alla är tagna av mig och då tillhör de mig.

God kväll. Hur står det till? Själv så är jag fortfarande uppe bland molnen. Hehe. Min dag har varit bra. Såg dock ut som om ett tåg hade kört över mig. Nu så kom ngr bilder upp ifrån igår kväll. Hoppas ni uppskattar dem.
Jag kan fortfarande inte beskriva den känsla som de bandet ger mig. En förklaing kommer om ngr dagar.
Fick redo på av Caroline att 30 seconds to mars, Empire of the sun och Daniel Gilbert kommer till Hultsfred. Så ni kan gissa vilka som ska dit. Haha. Vi såklart. Men det viste ni redan.

HA! Har ni sett det nya Gossip Girl avsnittet? Jag är helt beroende. Inte de som går på svensk tv utan de nya avsnittet på internet? Det var såå galet bra. Och nästa avsnitt kommer postas på måndag natt. Kan knappt vänta :)
Här kommer en fin text rad av 30 seconds to mars, Enjoy!


Do you live, do you die, do you bleed
For the fantasy
In your mind, through your eyes, do you see
It's the fantasy

Maybe tonight we can forget about it all
It could be just like heaven
I am a machine
No longer living, just a shell of what I dreamed


Say it, say it, say what you believe
Say it, say it, to me
(the fantasy)


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0