PANIIIIIIK!

Jag har en lätt panik ångest här. Imorgon halv elva så har jag intagningsprov till Viktor Rydberg Jarlaplan. Mitt första handsval. Jag är panik slagen. Sätter inte en ton rätt. ARGHHH! Är lite små sur över det. Idag så filmade sofia mig i gamla stan. Det var skoj, men jag halka och slog mig i rumpan. Hahaha. Alla stirrade men ingen kom och hjälpte mig upp... Dumma sverige.
Jag känner mig riktigt dålig över min hemska uppdatering och att inga bilder än. Men jag är galet stressad. Så ni får ursäkta. Jag lovar att efter imorgon så blir min uppdatering bättre.
IMORGON SÅ SKA JAG PÅ 30 SECONDS TO MARS!! ÄR SÅ GALET TAGGAD! WOHHOOOO! Ville bara säga det. Hihi.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0