I'm Good. I'm Gone.

Godmorgon! Gick upp extra tidigt för att skriva ett inlägg till er. Visst är jag snäll. Hade jätte trevligt igår. Kom hem lite sent kanske. Men men. Satt länge och pratade med en tjej jag växt upp med men vi har aldrig riktigt kännt varandra. Så nu bytte vi nummer och en kaffe är planerad till ngn helg framöver. Trevligt. När hon gick så gick jag in i det jätte trevliga köket där de andra ungdomarna var. Pratade med dem. Specielt en kille som jag sett flera gånger på min gudfars tillställningar, men samma där vi har inte pratat. Men nu så satt vi länge på köksgolvet och det var mycket trevligt. Han hette Patrik och var designer. Vi pratade om musik och gammla lärare vi haft och drömmar. Det var kul att prata med ngn som gått sin egen väg och trotsat alla oddsen. Man får lite glöd i sig att lyckas.


Bild: Sandra Freij. En jätte duktig fotograf tyckker jag.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0