I will never forget.

God kväll. Hur har eran söndag varit? Bra hoppas jag. Själv så har jag städat mitt rum. Hela dagen. Jag är fortfarande inte klar. Förstår ni då att mitt rum är galet stökigt? Haha. Jag är tonåring. Vi skyller på det. Det var ytterst trevligt att träffa Hax för 10 minuter idag. Hon är en av mina äldsta vänner, Vi firar tio år till hösten. Då ska det fanemig bli kalas! Imorgon så kommer ni få se "dagens klädval" det blir en first. Men jag tror ni kommer förstå..

Jag har blivit lite beroende av "upper arm bracelets". Vill ha denna:
 

Här kommer även alldeles alldeles underbar man. nämligen Jared Leto.

förstår ni nu hans underbara scen framträdande? Han har en intensitet som ingen annan. Jag blev typ frälst. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0