Hahahaha.

Gick in på facebook och såg den här roliga grejen:
"Jag blev lamslagen idag. Det är inte okej att säga att José Gonzales version av Heartbeats är bättre, speciellt inte om man i samma mening kallar The knife för "något dåligt electroband". Nej Jennifer Thorn Eriksson, jag trodde ärligt talat bättre om dig."

Jag älskar att Hugo skriver exakt vad han tycker på facebook men när jag sa det så satt han en meter ifrån mig men Var tyst som en mus. Om det påverkade honom så mkt får han ta och säga det till mitt ansikte. HAHAHAHA! Jag skrattar rått.

xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han blev ju lamslagen!

2010-03-22 @ 23:46:47
Postat av: jenny

H&M kommer de ifrån

2010-03-23 @ 08:55:56
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: hugo

Jag gav dig väldigt dödande blickar men du var helt koncentrerad på Amanda.

2010-03-25 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0