Don't forget to breath.

Kom precis hem ifrån stadsteatern. Hamlet var fantastisk. Helt underbart skådespelari från Skarsgård. Man måste prisa den mannen. Han är en riktigt bra skådespelare. Man blir inspererad att skapa.

Nu så sitter jag med en kopp te och försöker framkalla sömnen. Måste sova. ska upp vid 7 tiden imorgon. Rytmus intagning. Är ganska lugn även fast jag inte har övat in låtarna. Men det blir nog Lady Stardust. Men den oblikatoriska låten, Tina Turner Simple the best. Vem bryr sig. Det får gå som det går.


Här är en bild på den avlidne revolutionären Mr. McQueen. Han är en stor insperations källa för mig. Det är tråkigt att man måste dö för att världen ska förstå ens betydelse. Då undrar man egentligen hur mkt man betyde för världen när man var vid liv. Man måste dö för att få sin ultimata bekännelse på att man har påverkat människans beteende. Det är tråkigt.

sov gott min sköna.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0