You'll know when morning comes.

God eftermiddag. Jag är så sjukt trött, vaknade imorde av bebisskrik. Va fan! Håll tyst på ungjävel när jag försöker sova. Igår var alldeles underbart. Jag och några underbara vänner levde livet. Jag sov hos Eddie och vi släckte lampan kl 4 imorse typ och blev väckta kl 11. Fy fan. Nu så sitter jag och dricker kaffe och trycker i mig kanelbullar. Mmm.

Vi började ju hemma hos Stephie i gamla stan. Hon har en helt fantastisk taklägenhet. Sen vid typ nio drog vi till Djurgården och stannade där nästan hela kvällen. Men vid halv 2 så kom farbror blå och då var det bara att fly fältet. Haha, jag och Eddie sprang som satan. Nu kommer bilder från gårdagen men jag hoppas att nu ursäktar. Jag tog inga bilder efter vi gick hemifrån Stephie. Jag levde livet.



















Ps. Det tod as lång tid att ladda upp bilderna. Fick blogg.se

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0