I got nothing to loose.

God eftermiddag. Har gjort klart mitt teknik arbete och ätit mitt första äpple sen jag fick tandställning. Vil gå på bio men vet inte om det blir ngt med det.

Min klass spelade paintball idag och jag tycker det är en sjuk lek. Man springer runt på en bana med skutvapen och leker krig. Jag ser inte det roliga i det. Jag är personligen helt emot krig och vapen. Hur tänker mina lärare när de tar med hela klassen ut i skogen, ger oss skutvapen och bildar lag. Och hela poängen med leken är att "döda" så många som möjligt ur det andra laget. Folk ligger och trycker bakom stenar och träd i hopp om att inte bli träffade. Är det bara jag som tycker det är en galen lek. Detta händer i flera delar av världen men då har man riktig ammunition istället för färg kulor. Och då kan man dö när man blir träffad. Det är sjukt.




Är det bara jag som tycker såhär?

xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror tyvärr det...

2010-06-04 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0