Check this out.

Imorse när jag vaknade så fick jag reda på att jag ska äta lunch med min mor och syster. Jaha, det var bara att hoppa i kläderna och sätta sig på tuben mot stan. Vi åt lunch på East och efter det så gick vi runt på stan och tittade i butiker. Jag hittade en ny väska jag ska köpa, den är en orange dröm... Vi splittade på oss och jag drog vidare till Old Touch och butikerna på den gatan. Köpte en ny brun skin väska. Kl slår sex och jag möter mor min för middag. Vi springer sedan till sergel bion och ser den nya spännande dans filmen Street Dance! Det är en av de töntigaste filmerna jag någonsin sett. Det var inge fel på själva dansen men ploten sög hårt. Haha.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0