Are you ready Steve?

Idag har jag suttit bänkad framför tv:n. Jag har intre bryt mig speciekt nycket om det kungliga bröllopet men idag så kändes det bra att titta på det. Jag har en förkärlek till kungligheter. Prinsar, prinsessor och kungariken. Jag är väldigt klassik på det sättet. Riktigt tjejig, Men vem bryr sig? Jag har suttit och drömt mig bort framför de helt fantastiska klänningar och juveler. Jag absolut älskade när man såg alla kungligheter gå på blå mattan.  Och i kyrkan, väldigt fint. När Björn Skifs och Agnes sjöng var jätte vackert. Dock så var deras båttur till slottet lite lång tycker jag. Men när de begav sig till tårtan så var det många fina stunder, och Daniels tal var jättebra. Vägen till dansen var bra utgjord, Med romeo och julia kören. Victoria var ju jätte vacker ikväll, hon har faktiskt inte benstommen på sin sida men hon var verkligen väldigt vacker ikväll. Men två kvinnor som jag tycker är vackrast på hela bröllopet är vår egen prinsessan Madeleine och kronprinsessan Mary av Danmark. De kvinnorna har verkligen benstommen på sin sida. Dansen var fin, Roligt hur Victoria försökte vinka igång sin far, mor och svärföräldrar till dans. Även kul att andra låten var en Evert Taube låt.

Hahaha, jag måste verkligen skaffa mig ett liv. Morgondagen kommer spenderas med telefonen vid örat och mormor på andra sidan linjen. Hon har redan ringt och frågat mamma om jag kollar in klänningarna, hon vill disskutera dem imorgon. Och jag är helt klart på. Jagmenar vem är inte bättre att prata monarki med än mormor? Jag vill också höra hennes åsikt om Engelska kungahuset. Jag tycker personligen att det var otroligt dåligt av dem att de skickar prins Charles bror Edward till sveriges tronföljares bröllop. Charles, William och Harry är i Sydafrika för att titta på fotboll. England spelade inte nes ikväll. Så sjukt dålig stil!

Ja, ni hör ju hur jag bablar på. Det blir nog ett låångt samtal imorgon med mormor.

Ps. Tyckte inte ni också att Prins Carl Philip var riktigt stilig ikväll?

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0