You are gone.

God morgon vänner. Jag och min syster Jessie är de största fegisarna i världshistorien. Igår natt så satt vi c tittade på Twin Peaks. Riktig rolig serie. Handlar om konstiga mord, den är gjord 90 så ni kan förstå vrf den är så rolig. Musiken är helt fantastisk. Man börjar skratta så hårt. Aja, me efter det så tittade vi på något på typ fyran. Arkiv X hette det tror jag. Men den serien är gjord 97. Inte like rolig.Nu har flmvärlden fattat det här med att musiken ska stämma in i scenens stämning. Den handlar om gud, satan och övernaturliga grejor. Först så stänger vi av ljudet. Håller för öron och ögon samtidigt som vi sitter och säger i mun, Vrf tittar vi på sådant här. Jag klarar inte av skräckfilmer. Jag mår fysiskt och pskiskt dåligt av dem. Jag svettas, gråter och kan inte sova. Fint. Jag gick oh lade mig med baba. Hehe, Min syster sov själv. Hahaha.

Nu så ka jg ladda upp bilder till face.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0