I only come up to drag you under.

God morgon. Igår kom Ming och Michael hit från Usa. Det var jättekul att träffa dem. De var mer än ett år sen vi sågs sist tror jag nog. Men på kvällen fick jag ont i magen. Det var mindre trevligt. Kunde inte sova ens. Men tillslut efter alvedon misslyckade kurer fick jag mammas reseptbelagda värktabletter. Då efter ett tag släppte smärtan men påt igen i morse. Fy fan vad det suger att ha ont i magen. Finns inget värre ställe att ha ont i.

Ikväll så är det 50 års fest på gång. Det blir abonerade båtar från hamnen i Cannes ut till en ö där värdinnan har hyrt en restaurang. Det blir ca 200 gäster. Jätte kul! Men jag hoppas att jag mår bättre då. Kameran är självklart med hela tiden men som det är in mammas jobb dator vill jag inte ladda upp några bilder. Desutom har jag inte mitt redigeringsprogram på den.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0