Don't shoot me santa!

Hallå. Det är så satans varmt här. Man smälter som en glass i solen. Hehe. Har precis haft finbesök av herr och fru fransman. Mycket trevligt, specielt herr fransman. Har legat på stranden och självklart brännt mig de senaste dagarna och köpt en mycket fin klänning tills på lördag då de är kalas här nere. Jag har läst ut en sjukt bra bok som jag rekomenderar er, En Handfull Regn av Niklas Rådström. En helt fantastisk bok. Det tar ett tag att komma in i den men det är så värt de. Nu så har jag börjat på en ny Auster bok, Den heter Invisible. Har tagit mig igenom cirkus halva och den är sjuk men riktigt bra. Sitter och små flinar hela tiden men är samtidigt galet äcklad.

Jaha, då fick ni höra vad jag har gjort de senaste dagarna. Kommer med en ny uppdate om ett tag. Imorgon är det nationaldag. Fest! Och på fredag kommer Ming med man. Ska bli så sjukt kul. Ni som ser mig ofta vet att jag alltid bär ett peace halsband. Det halsbandet har jag fått av Ming.

Vi ses suckers.

xx


Kommentarer
Postat av: Petter

sv: Merci beaucoup :>



(Håller med om att En handfull regn är en fantastiskt bra bok!)

2010-07-13 @ 23:29:49
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0