Just Glow.

HALLÅ! hur mår ni denna vinter kväll? själv så är jag helt slut. håller på att somna. Åkte skidor i romme idag, var jätte roligt. En av de bästa dagarna på länge! Jag och rodel Fanny lekte på vägen hem med Svavel Sonjas kamera. det blev några riktigt fina bilder. så fort svavel Sonja har skickat dem till mig så kommer de upp på bloggen. Dock så var det sjukt kallt, men sol. backarna var as bra. perfekt pistade. Men romme alpins park och skogs åkning suger. men det blir Åre nästa vecka där det är bättre.
jag tänkte göra ett blogg inlägg i morse innan jag åkte men orkade inte. Hehe.

En fin bild på The Engelbrekts Gang! vi är ju för söta ;)

ska uppdatera bättre imorgon och då har jag förhoppningsvis också fått bilderna ifrån Svavel Sonja!

xx

Kommentarer
Postat av: Fanny.

hmm... hur mycket du än vill så var bilderna allt annat än fina. Jag badar i min råa, nakna fulhet.

2010-02-25 @ 20:25:14
URL: http://kassaapparat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0