Poo: the last taboo

God morgon! är hemma idag. Mitt knä är ju cp sen igår. Kul. Men jag har köpt den senaste Vouge. Mkt bra läsning. specielt artikeln om bajs pch kvinnor. Väldigt intressant. Jag tycker att vi har en stor brist på svenska mode tidningar. Det finns ingen bra svensk mode tidning. jag läser bara brittiska, ibland amerikanska. Vouge och ELLE köper jag varje månad. men jag köper aldrig svenska. De suger. Jag ska nog starta en svensk mode tidning som äger. Men först så ska jag bygga ett sjukhus. Astrid Lindgrens har sjukt jobbiga transportsträckor(?). Och inga rullstolar. Va fan. Det var helt sjukt hur de slussade oss från avdelning till avdelning. utan rullstol. - poäng till Astrid Lindgrens byggstyrelse.

bild: jag med min älskade Vouge... Hhmmm.

Ha en bra dag!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0