plötsligt hamnar man väl under en spårvagn.

God kväll. sitter och sover typ. är grymt trött. hur har eran dag varit? bra hoppas jag. ska ju till romme imorgon. är sjukt taggad men bussen går 07.00. Helt sjukt ohumaniskt tidigt. ska dra fram kläderna ikväll och sedan bums i säng.
Satt idag men ett gäng vänner och små pratade om vad sjukt denna värld är. vi döms så efter vårat utseende. nu tänker antagligen 90% av er "men godmorgon smartass, redan" men det jag menar är följande:
idag, 10 minusgrader. jag drar på mig en stor fet fjällräven för att inte frysa. "Jävla fjortis" får man höra då och bitch blickar på tuben. Hallå, det är tio minus ute. jag sätter på mig en varm jacka och direkt får jag en stämpel på mig om vem jag är som person. Det är vansinnigt.
Ingen vet ju vilka vi är som personer bara av att titta på oss. Och alla dömer efter utseende. Alla.
Nu har ni ngt att tänka på inatt när ni ligger sömnlösa och vrider er i era sängar.

En webcam bild på mig. Sweet.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0