Dream Brother.

Light a Candle:: Remembering Jeff Buckley
igår kväll var det error på blogg.se så jag kunde inte skriva ngt inlägg mina vänner. Men nu så är jag tillbaka :)
HERREGUD DET ÄR 20 MINUS GRADER!! vad är det för fel på denna planet? jag fryser ihjäl. har på mig tiotusen plagg men jag blir inte varmare för det...
som ni ser på bilden ovan så lyssnar jag för tillfället på min kung Jeff Buckley. För er som inte vet vem han är eller inte lyssnar på hans underbara toner så har ni missat ngt hårt. Han är grym, jag var sjukt stressad igår men så lyssnade jag på Mr. Buckley och han gjorde allt bra igen.
Talk to you later lovers.

xx

Kommentarer
Postat av: Johan Schumann

Kallt som fan, om händer/fötter och ansikte. Öppen jacka kan man ha ändå fan! :D



Tack för sällskapet, vi får göra om det ngn gång :) <3

2010-02-22 @ 13:14:50
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0