Man vänjer sig.


Jessica och Ivan igår kväll.


eF och Dr.S kom på besök idag.


Mina nya skor.

Min nya kjol.

Idag så har jag träffat Dr.S över en kaffe och sedan gjorde vi lite shopping tillsammans. Vi tröttnade ganska snabbt och gick hem till mig och satte på Sherlock Holmes. Rolig film må jag säga. Efter halva filmen ville eF komma och låna min toalett. De fick hon självklart göra. Vi satt sedan och terrade varandra på olika sätt i mitt rum. En bra dag helt enkelt.

Nu så lyssnar jag på Edward Sharpe och tänkte se Döda Poeters Sällskap som är en väldigt bra film.

xx

Kommentarer
Postat av: Fanny.

JAG LÄSEAR! Gudfaderfinbildbtwfintmotivliksombah

2010-08-02 @ 11:24:49
URL: http://kassaapparat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0