Kommer du ihåg, vi var bara sjutton år.


HELL YES! Mina nya böcker jag köpte på bokborden.

Idag var det första skoldagen. Gymnasiet. Östra Real. Jurudik. Tar livet av mig.

Efter skolan idag så ringde jag min älskade Hax. Jag fullkomlikt skrek i luren att jag var tvungen att träffa lite normala människor. Då så mötte jag upp Eddie, Hax och Sofe. Vi chillade galet och spelade gitarr. Sedan gick Eddie och Sofe. Bara jag och Hax. Åhhh vad jag har saknat denna kvinna. Vi åkte från henne till mig och åt mellis och lyssnade på Mumford and Sons, bytte kläder och sedan gick hon.

Jag grät när jag pratade med baba efter middagen, Jag är så olycklig. Hoppas att morgondagen blir bättre än idag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0