Vad heter tårtan?

Gästbloggare: Spicy Nic
En tårta vars namn jag inte minns har belåtet slagit sig till ro i min lilla mage. Baby J, Dr S och Fabulous F står i köket och plockar undan resterna av tårtan som jag fortfarande inte minns namnet på. Klockan är 04.20 och min hjärna står lite stilla, vad heter tårtan? Gud så irriterande.. Jag kunde namnet alldeles nyss. Swarskotårta, Swebranttårta, svartentårta? Den var GOD. Snart ska vi kanske gå och lägga oss, om inte ska vi iväg vid 06.00 och köpa pommes frites till frukost. Nu orkar jag inte skriva mer för jag har absolut inget intressant att skriva om, swarsko/swebrant/svarten-tårtan håller inte måttet.    

Tack för mig - Spicy Nic   krr krrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0