Oh God.

God natt. Jag har haft en lång dag. Gick upp 08.30 Var på dansen kl 09.30 Och var där tills 18.30. Då gick jag hem, åt, duschade och gjorde mig fin. Sen drog jag till tc för att träffa diverse människor. Efter det blev destinationen café 60 med Dr. S och efter ett tag kom Mona. Mycket trevligt. Nu är kl 00.44 och jag är helt slut.

Föreställningarna har gått bra, några små tabbar men överlag så har det gått toppen. Är grymt taggad för imorgon. Jag ska dansa som om mitt liv berodde på det. Haha! Fan vad seriös jag låter. Ni får se bilder från helgen på söndag.

Bild: Tagen av Dr. S och den föreställer mig. Ha!


xx


Kommentarer
Postat av: hax

jävlar vilken tung bild.

jag ska byta lakan nu.

bara så att du vet så var dem där lakanen grymt vidriga. jag har inprincip inte bytt sen jag flyttade hit (i januari)

2010-05-11 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0